Noticies de la Terreta
  • INICI
  • AGENDA
    • LA IMATGE
    • EL VIDEO DEL DIA
  • SECCIONS
  • ARXIU
    • RIBAGORZANO
    • HEMEROTECA
    • VIDEOTECA
    • DOCUMENTALS
    • DOSSIER
  • TERRETA
    • MAS DE BARREDA
    • CASAL DELS VOLTORS
  • CONTACTA

Select Page

V “ENRAONEM DE LA TERRETA I VII “CAMINADA DELS MOCADORS”, EL 25 DE SETEMBRE.

Posted by Alex De Barreda | ag. 31, 2021 | Inici | 0 |

Share:

Rate:

PreviousLA TESI DOCTORAL DE LAIA ROSÀS ANALITZA LA VARIANT DIALECTAL DEL CATALÀ DE LA TERRETA.
NextCASTELLS DE LA TERRETA, PETJADES D’HISTÒRIA COMPARTIDA.

About The Author

Alex De Barreda

Alex De Barreda

Mas de Barreda. Espai integral de natura. "Auló de Terra".

Related Posts

L’ASSISTÈNCIA SOCIAL A LA TERRETA

L’ASSISTÈNCIA SOCIAL A LA TERRETA

27/04/2011

Espectacular rècord mundial de «rope jump» al congost de Mont-Rebei

Espectacular rècord mundial de «rope jump» al congost de Mont-Rebei

14/02/2015

Dolores Serrat, consellera d’educació i cultura d’Aragó: “en Aragón no se habla ‘lapao’ sino catalán”.

Dolores Serrat, consellera d’educació i cultura d’Aragó: “en Aragón no se habla ‘lapao’ sino catalán”.

20/05/2013

Jurament Feudal 1028- 1047 … Dels castells d’Areny (de Noguera) i d’Orrit, jo us en seré fidel…

Jurament Feudal 1028- 1047 … Dels castells d’Areny (de Noguera) i d’Orrit, jo us en seré fidel…

23/04/2013

Data from Tiempo3.com

DEL 25 AL 31 D'AGOST

L'última setmana d'agost al Pallars Jussà és un pont màgic entre la plenitud de l'estiu i la promesa de la tardor.

La llum daurada banya els pobles de pedra i les ombres s'allarguen sobre les valls, creant un escenari perfecte per a experiències memorables. Mentre els últims ecos de les grans festes majors ressonen, emergeix una oferta cultural rica i diversa que convida a explorar la comarca a un ritme diferent. Aquesta setmana us proposem un viatge que connecta el passat medieval de la terra amb les melodies íntimes del present, una oportunitat per sentir el pols autèntic d'un paisatge que celebra amb la mateixa passió la seva història i la seva cultura vibrant.


Visita Guiada al Llegat Medieval

Dijous, 28 i divendres, 29 d’agost de 2025.

Castell de Llordà i Església de Santa Maria de Covet.

Preu: Consultar amb l'entitat organitzadora.

Recomanat per a famílies: Sí, una excel·lent activitat educativa i d'exploració.

Més informació / Reserva: Museu de la Conca Dellà (Parc Cretaci). Es recomana verificar els horaris.

Descripció:
Feu un salt en el temps per descobrir les arrels profundes del Pallars. Aquesta visita us porta a dos dels seus tresors medievals més impressionants. Sentireu el ressò de batalles i conquestes a l'imponent Castell de Llordà, una fortalesa de frontera que domina l'horitzó. Després, us deixareu captivar per la bellesa serena de Santa Maria de Covet, una joia del romànic amagada al cor de la comarca. És més que una excursió; és una connexió directa amb la història gravada en la pedra i el paisatge.


Concert Íntim a Salàs de Pallars

Divendres, 29 d’agost de 2025, a les 21:00h.

Al Cafè Salón, Salàs de Pallars.

Recomanat per a famílies: Sí, especialment per a famílies amb joves i adults que gaudeixin de la música en un ambient tranquil.

Més informació / Reserva: Ajuntament de Salàs de Pallars o canals culturals de la comarca.

Descripció:
Escapant del brogit de les grans festes, Salàs de Pallars ofereix una vetllada única. L'històric Cafè Salón acull el concert de presentació de l'àlbum "ATZAR", creant una atmosfera bohèmia, gairebé de club de jazz, que convida a una escolta atenta i personal. En un dels pobles més ben conservats de la comarca, aquesta proposta musical es converteix en una experiència recollida i memorable, un contrapunt perfecte per a qui busca gaudir de la cultura en un format més proper i personal.


Tweets by SEGREcom
Tweets by 324cat
Tweets by pallarsdigital
Tweets by diariARA

noticies de la terreta

Informació de la Terreta i la clotada d’Areny de Noguera, però també parlem del que passa a les comarques del Pallars i la Ribagorça. També expliquem noticies que van més enllà del nostre entorn.

Som a la Terreta i son de la Terreta

  • Follow
  • Follow
  • Follow

història

L’any 2009 neix https://sapeira.blogspot.com/

2014 agafa el relleu noticiesdelaterreta.com

2024 nova maquetació, nous continguts, noves col·laboracions. Continuem.

QUI SOM

ÀlexdeBarreda coordina l’equip que treballa per actualitzar la informaió.

CONTACTA

Fes un pas endavant

noticiesdelaterreta@gmail.com

T’ESPEREM

Porta a NdT el teu material. 

Fer servir tot el que tenim publicat.

Només cal que:

diguis que ho has agafat de NdT

Envian’s un mail comunicant-ho