La IA escolta les abelles per detectar problemes al rusc
La IA escolta les abelles per detectar problemes al rusc
Areny de Noguera inverteix 52.400 euros en espais culturals
La comunitat energètica de la Vall de Boí suma sis nous usuaris
Vilaller recupera el camí dels Carantos, una ruta de 4,18 km
L’Estat projecta 37,5 km de tancament a l’N-230 entre Benavarri i Sopeira després de registrar 235 accidents amb fauna entre 2006 i 2023.
joc didàctic de vocabulari ribagorçà
Infraestructures de Catalunya ha adjudicat per prop de 240.000 euros les obres per transformar l’antiga casa del conserge en dues aules, un despatx i serveis adaptats. Els treballs tenen un termini d’execució de vuit mesos.
Segons informa Segre.com, L’Institut del Pont de Suert disposarà d’un nou espai destinat a la Formació Professional vinculada a les activitats fisicoesportives en el medi natural. Infraestructures de Catalunya ha adjudicat les obres de reforma de l’antiga casa del conserge, situada al mateix recinte del centre educatiu.
L’actuació ha estat adjudicada a Basiqgrup Serveis Integrals SL per un import pròxim als 240.000 euros i compta amb un termini d’execució previst de vuit mesos.
El projecte preveu reconvertir l’antic habitatge annex a l’institut en un espai educatiu amb dues aules, un despatx i serveis adaptats.
La reforma permetrà traslladar al recinte de l’institut unes classes que fins ara s’han desenvolupat en dependències de l’antiga llar d’infants. D’aquesta manera, l’activitat formativa quedarà integrada en les instal·lacions del centre.
El nou espai acollirà els estudis de grau mitjà relacionats amb les activitats fisicoesportives en la natura, que compten cada curs amb una trentena d’alumnes.
La formació està especialment vinculada a les característiques del territori pirinenc i inclou continguts relacionats amb activitats com la BTT, el barranquisme, l’escalada, el socorrisme en accidents a la neu i els primers auxilis, entre altres disciplines.
Aquests estudis ofereixen formació relacionada amb sectors presents a l’Alta Ribagorça, com els esports d’aventura, les activitats de muntanya, el turisme actiu i la seguretat en el medi natural.